OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordlo Jönköping AB
Vill du vara med och rusta våra kunder för morgondagens behov och göra dem konkurrenskraftiga med hjälp av framtidens teknik? Drivs du av kundservice och tekniska lösningar som skapar verksamhetsnytta - på riktigt?
Kom och jobba med oss på Nordlo, vi levererar IT- och digitaliseringslösningar till flera spännande kunder.
Vi tror starkt på delaktighet, kreativitet och engagemang.
Vi erbjuder
Samarbete är en grundläggande förutsättning för oss på Nordlo – oberoende vart du befinner dig i organisationen är vi ett Nordlo och vi strävar alltid gemensamt mot våra mål.
Vid rekrytering hos oss på Nordlo fokuserar vi utöver kompetens på dig som person och din potential. Hos oss kan arbetet vara både självständigt, i ett team eller i olika projektuppdrag. Vi lovar dig ett expansivt bolag, med mycket stor möjlighet till utveckling och ett gott samarbete med många härliga kollegor.
Vem söker vi?
Vi fortsätter växa i Jönköping och vi söker dig som vill jobba som Service Delivery Manager.
För oss är huvuduppdraget att leverera kundnöjdhet, det skapar vi genom att vara adaptiva, lyhörda och tekniskt kompetenta. Vi sätter stort värde på att vara i framkant vad gäller tekniskt kunnande och att vara en strategisk partner till våra kunder. Här blir din roll som Service Delivery Manager väldigt viktigt.
Du som söker bör ha flera års erfarenhet av arbete med nära kundrelationer, verksamhetsutveckling samt ha en teknisk övergripande förståelse. Du behöver kunna fånga upp kundens behov och hjälpa deras kärnverksamhet framåt inom ett IT perspektiv. Vi förutsätter att du är en lagspelare som tycker om att arbeta i team, men också att du kan ta ansvar för din egen tid och utveckling. Vi ser också att du är driven, kommunikativ, pedagogisk och lösningsfokuserad som person.
Din roll
I rollen som Service Delivery Manager ingår arbete för att upprätthålla, optimera och utveckla leveransen utifrån vår samverkansmodell. Fokus ligger på att säkerställa leveransens funktion, kvalitet, ekonomi och uppsatta mål utifrån avtalade förutsättningar.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av nedan:
- Avtalshantering
- Strategiskt och uppföljande arbete
- Kravställning mot IT/leveransavdelning
- Kravställning mot kund/verksamhet
- Leverantörsdialoger
- Projektledning
Om Nordlo
Vi är cirka 900 kollegor på ett 40-tal kontor i Sverige och Norge och levererar IT- och digitaliseringstjänster till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet.
Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur. Våra övergripande mål är engagerade medarbetare och en hög kundnöjdhet vilket gör att detta är viktiga fokusområden för oss.
Som anställd hos oss kan du förvänta dig följande:
- En god balans mellan arbetstid och fritid
- En stor delaktighet och möjlighet att påverka
- Ett nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett lyhört och närvarande ledarskap
Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du komma närmare oss, vår kultur samt våra medarbetare.
Kontaktperson: Stefan Tedlert