OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi är ett nystartat rekryterings- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren. Under de kommande åren kommer vi etablera oss med flera nya delar av verksamheten i olika delar av landet. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av näringslivet och ett väletablerat nätverk i Sverige. Vårt fokus är tjänstemannasektorn och kulturen präglas av ett högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående.
Om tjänsten
I rollen som Service Delivery Manager ansvarar du för koncernens konsulter i sydvästra Sverige. Konsulterna är dels ambulerande tjänsteman inom Asta Agency men även anställda medarbetare som agerar konsulter externt mot kund inom Asta Tech och Asta Consulting. I rollen utgår du från antingen Göteborg eller Malmö och ansvarar för konsulter i sydvästra Sverige. Du beräknas resa 3-4 dagar per månad till annan ort för arbete.
Dina arbetsuppgifter
- Personalansvar för ambulerande personal inom bemanning
- Ansvar för administration kring alla konsulter
- Kundkontakt gällande prestation, person och beläggning
- Ansvarar för en beläggning om minst 90% på våra konsulter
- Avtalsskrivning med såväl kandidater som kunder
- Dialog med externa partners för uppdrag som kan passa våra konsulter
Din profil
- Minst 5 års erfarenhet av ansvar för konsulter eller annan uthyrd personal
- Erfarenhet av arbete där du haft kundkontakt, exempelvis försäljning
- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Akademisk utbildning
Som person är du resultatorienterad och har en god social förmåga. Du klarar av att hantera högt uppsatta mål samtidigt som du erbjuder en hög grad av service till våra kunder och konsulter. Du är mån om att våra konsulter får bästa möjliga stöttning i sin vardag och att de får bästa möjliga förutsättningar för att skapa störst värde hos kund.
Övrigt
- Start - Augusti
- Lön - Enligt ök eller eget bolag