Service Delivery Manager till Azets

Arbetsbeskrivning

Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.

Azets växer med nya affärer och nu söker vi dig som vill skapa ett nära partnerskap med våra kunder. Som Service Delivery Manager arbetar du tätt tillsammans med Azets viktigaste kunder där du har en stor möjlighet att påverka.

Vi på Azets visar våra kunder hur en modern ekonomifunktion kan se ut! Vi har en av marknadens bästa outsourcingplattformar där vi levererar och utvecklar anpassade lösningar för våra kunder. Hos oss finner du ett spännande arbete i en miljö där du ständigt utvecklas tillsammans med dina kollegor! Azetes arbetar för att ligga i framkant på marknaden och du kommer vara en nyckelperson för att driva förändring i jakten på effektiva och smarta lösningar för våra kunder. Här ser vi att du uppskattar att arbeta under ett flexibelt mandat för att uppnå överenskomna mål.

Dina arbetsuppgifter:

Säkerställa leverans av tjänster till egna kunder
Etablera och bibehålla goda relationer med våra kunder
Kontroll och genomsyn av kundavtal gällande prissättning och förhandling
Delta vid taktiska och strategiska möten
Delaktig i framtagande av affärsmodeller kopplade till kund för Azets kundvårdsprogram
Rapportering och uppföljning av KPI:er
Du kommer vara stationerad på vårt kontor på Lindhagen men kommer även befinna dig på plats ute hos kunden för att kunna bidra med rådgivning och säkerställa goda relationer.

Vem är du: Vi ser att du har ett gediget affärsfokus och arbetar målorienterat. Vi behöver dig som trivs med moderna arbetssätt och IT-system, som tycker om att samarbeta och inspirera dina kollegor.

Minimum 2 års erfarenhet av kundrelationer inom outsourcing
Utbildning i relevanta regelverk
Erfarenhet av förhandling- och presentationsteknik
Talar och skriver svenska och engelska flytande
Erfarenhet av projektledning
Intresserad? Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller cecilia.jerresand@azets.com Vi kallar till intervjuer löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Jerresand
+46 705612483
Anders Fryxell
+46 70 921 43 82
Erik Bekkåsen
+47 95919249

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 augusti 2017

Besöksadress

LINDHAGENSGATAN 94
None

Postadress

Box 34212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024

22 november 2024