Service delivery manager till Dustin

Service delivery manager till Dustin

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en social och prestigelös person med ett stort lösningsfokus som söker nya utmaningar? Vill du vara med och bidra till Dustins framgångar? Som Service delivery manager får du chansen att göra just det i en varierande och spännande roll på ett expanderande bolag.

Rollen innefattar arbetsuppgifter så som orderhantering, kostnadsberäkningar på tjänster, transporthantering och logistikplanering. Det är du som är kundens representant på Dustin och tar hand om leveransfrågor och regelbunden rapportering till kund.

Arbetet utförs i nyrenoverade lokaler centralt i Växjö där du blir en viktig spelare i teamet på plats.


Din profil
Du som söker motiveras av att arbeta med människor och att få ge den bästa möjliga servicen till dina kunder. Du trivs i en miljö där relationsskapande är viktigt och du får ta mycket eget ansvar. Som person är du prestigelös och serviceminded. För att trivas i rollen tror vi att du jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Då arbetet utförs mot danska kunder har du som söker kunskaper i danskt tal och skrift.

Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer hålls löpande och tjänsterna kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan.


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. Vi hjälper våra kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. Med vår höga IT-kompetens, breda utbud och pragmatiska attityd blir vi en strategisk IT-partner för främst små och medelstora företag men också för stora företag, offentlig sektor och konsumenter.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 20 december 2021

Liknande jobb


HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024