Service Delivery Manager till företag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Som Service Delivery Manager hos detta företag kommer du säkerställa kundernas behov, krav och förväntningar. Du är även delaktig i ärendehanteringen för att säkerställa att SLA-nivåerna hålls. Du kommer även ha en nära dialog med teknikerna för att hjälpa till med prioritering när behov finns. Även vara första eskalationsväg vid missnöje hos kunder samt följa upp genom hela processen.

Tjänsten innebär både interna och externa dialoger dagligen. Samt rapportering, ärendestatistik, samt bemanning. Givetvis ingår det även att vara delaktig i projket och arbeta med utveckling/förbättring.

Du gillar att koordinera, följa upp och att ha ordning och reda. Tidigare har du arbetat med liknande tjänster alternativt varit supporttekniker men varit den personen som fått mer och mer ansvar. Det är en fördel om du arbetat i Servicenow tidigare, men inget krav.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 23 januari 2022

Liknande jobb


Objektspecialist IT

Objektspecialist IT

20 december 2024

Process Lead - Incident & Problem Management

Process Lead - Incident & Problem Management

20 december 2024

Global Sales Engineering

Global Sales Engineering

17 december 2024

13 december 2024