OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Vi söker nu för kunds räkning en Service Desk support.
Du behöver:
• I varje givet ögonblick vara svaret på kundens problem, vilket i den här rollen innebär:
• Kunna behålla lugn och fokus i stressiga situationer
• Tycka om att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär
• Vara flexibel och ha intresse av att lära nytt
• Tycka om att arbeta i team och nå givna mål tillsammans
• Förmåga att identifiera kundens problem och kunna sätta det i ett större sammanhang, för att hitta bästa lösningen
• Kunna ge oöverträffad service – kundnöjdhet är A och O i TietoEVRYs leveranser
Du behöver även:
• Ha baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change)
• Förståelse av SLA:er och vad det innebär
• Ha goda kunskaper i svenska och engelska – i så väl tal som skrift
• Ha kunskap om Officepaketet, gärna Windows 10 samt mobila enheter
• Gärna erfarenhet av liknande roll
• Kunna starta med kort framförhållning och arbeta heltid måndag - fredag enligt schemaläggning.
OBS! Intervjuer sker löpande.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Längd: Hyrköp (6 månader)
Plats: Örebro
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska & Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare