OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi efter en Service Desk-administratör till vår kund i Älmhult.
Här kommer du få möjligheten att vara en aktiv del av ett globalt team med gemensamma mål, mätningar, processer och verktyg.
Är kundkontakt och kundservice din grej? Stämmer problemlösning och är lösningsfokuserad in på dig? Ja, då kanske det här är din nästa utmaning!
Det är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Jobzone, och arbetar hos vår kund i Älmhult.
Uppdraget är på 100% med start omgående.
Om tjänsten
Den huvudsakliga uppgiften för uppdraget är att skapa värde för företaget genom att hjälpa kollegor att effektivt använda företages sortiment och tjänster.
Uppdraget kommer bl a att innefatta:
• orderhantering
• e-postadministration till kunder och medarbetare
• ärendehantering – användarfrågor, skapande av konto och andra adminuppgifter.
• telefonsupport till företagsanvändare och butiker
Vem söker vi till denna tjänst
För att lyckas på uppdraget ser vi att du har/är:
- tidigare erfarenhet av kundtjänst och/eller detaljhandel
- vana vid orderhantering
- en stark administratör med intresse för digitala lösningar
- flytande engelska, både muntligt och skriftligt
- vana att ge användarsupport gällande fakturor och beställningar
För att trivas på uppdraget tror vi att du:
• trivs med att samarbeta i grupp
• har en hög social kompetens
• alltid har god service i fokus, mot kund och kollegor
• har förmågan att hantera krävande användare
• har engagemang och förståelse för användarens utmaningar
• gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
• har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten
• tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar
Stämmer ovanstående in på dig? Ansök redan idag då!
Motivera redan i din ansökan varför just du är lämplig för detta uppdrag - hänvisa till tidigare konsultuppdrag, anställningar, utbildningar och personliga egenskaper.
Vi kommer att gå igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Tillsättning
Startdatum: omgående
Längd: tillsvidare
Plats: Älmhult
Arbetstid: 100%
I den här rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför vill vi att du motiverar dig väl redan i ansökan till oss. Varför passar just du för uppdraget?
Om Jobzone Sverige
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge.
Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare!
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen.
Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!
Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter.
Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?