OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning:
Ska hantera alla inkommande (via telefon eller via en portal) är avancerad av IT i ett större internationellt företag. Ta emot inkommande telefonsamtal / ärenden och lösa dessa fjärrkontroll.
Kompetenskrav:
God erfarenhet av att arbeta som IT Tekniker med kundkontakt inom organisationer.
Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support
God kunskap inom Active Directory
Grungdläggande kunskap inom "Nätverksanslutning / protokoll"
ITIL v3 Foundation
Mycket god kunskap inom INC (process för processhantering) och REQ (Service Request Fulfillment)
Mycket god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på Svenska och Engelska
Mycket hög nivå på kundhantering och samarbetsförmåga samt kommunikation
Självständig och lösningsorienterad arbetssätt samt pro-aktiv inställning och professionellt arbetssätt.
Meriterande kompetens:
Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk
OBS! Uppdraget är säkerhetsklassat och kontrakt skrivs på efter godkännande säkerhetsklassning.
Startdatum: 2020-09-01
Längd: 2021-12-31
Plattor: Stockholm
Arbetstid: 40h
Språk: Svenska och Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai