Service Desk Agent

Service Desk Agent

Arbetsbeskrivning

Uppdragsbeskrivning:

Ska hantera alla inkommande (via telefon eller via en portal) är avancerad av IT i ett större internationellt företag. Ta emot inkommande telefonsamtal / ärenden och lösa dessa fjärrkontroll.

Kompetenskrav:

God erfarenhet av att arbeta som IT Tekniker med kundkontakt inom organisationer.

Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support

God kunskap inom Active Directory

Grungdläggande kunskap inom "Nätverksanslutning / protokoll"

ITIL v3 Foundation

Mycket god kunskap inom INC (process för processhantering) och REQ (Service Request Fulfillment)

Mycket god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på Svenska och Engelska

Mycket hög nivå på kundhantering och samarbetsförmåga samt kommunikation

Självständig och lösningsorienterad arbetssätt samt pro-aktiv inställning och professionellt arbetssätt.

Meriterande kompetens:

Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk

OBS! Uppdraget är säkerhetsklassat och kontrakt skrivs på efter godkännande säkerhetsklassning.

Startdatum: 2020-09-01

Längd: 2021-12-31

Plattor: Stockholm

Arbetstid: 40h

Språk: Svenska och Engelska

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2020
  • Ansök senast: 8 januari 2021

Besöksadress

Stora Nygatan 55, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

20 september 2024

20 september 2024