OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu en Service desk Agent som brinner för service och har tidigare erfarenhet av support.
Personliga egenskaper:
Du bör vara serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga.
I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.
Är du dessutom social, glad och har en positiv inställning även vid stressiga situationer, så är du rätt person.
Arbetsuppgifter inom service desk:
Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar.
Några av de tekniska områden som Service desk arbetar med:
-- Windows 7/10
-- Citrix
-- Outlook och Exchange
-- Active Directory
-- MS Office och Exchange
-- Nätverk, VPN, mobilt bredband
-- Skrivare och skrivarhantering
-- Hårdvarurelaterade frågor
-- Office365
Startdatum: ASAP
Längd: Tillsvidare
Plats: Malmö
Arbetstid: 100%, heltid
Språk: Svenska
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare