OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vårt trevliga kundföretag i Malmö söker vi dig som brinner för service och vill axla rollen som Service Desk Agent. Dina huvudsakliga uppgifter i rollen är att arbeta med felsökning och felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar. De tekniska områden som du kommer arbeta med är:
• Windows 7/10
• Citrix
• Outlook, MS Office och Exchange
• Active Directory
• Nätverk, VPN, mobilt bredband
• Skrivare och skrivarhantering
• Hårdvarurelaterade frågor
• Office 365
Tjänsten är på heltid med start omgående och behovet är löpande. Du anställs av The Place och jobbar som konsult hos vår kund i Malmö.
Vem är du?
För att snabbt komma in i rollen tror vi att du har följande bakgrund:
• Tidigare erfarenhet av support
• God systemvana
• Svenska och engelska i tal och skrift
Vi hoppas att du är en driftig, analytisk och serviceminded person med god prioriteringsförmåga. Du är lösningsorienterad samtidigt som du är lyhörd och öppen för andras lösningar och erfarenheter. Du får saker att hända och är social, glad och har en positiv inställning, även vid stressiga situationer.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling
Nyckelord: Service Desk Support, Malmö, Service Desk, #jobbjustnu