OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har behov av en resurs till vår kunds service desk med minst 1 års relevant erfarenhet med tillträde snarast. Teamet som jobbar där idag är ett ungt team med härlig stämning och högt till tak.
I kundens Service Desk är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem. Du supporterar och stöttar användarna med felsökning av mjuk- och hårdvara, främst via telefon och TeamViewer, men också på plats i deras lokaler.
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem, support av Officeapplikationer (O365), Windows 7/10, Outlook, nätverksrelaterade problem, TCP/IP samt administrera behörigheter och rättigheter i Active Directory.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Felsökning och installation, främst i Windows-miljö
Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara
Ta emot samt registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
Krav som måste uppfyllas:
Goda datorkunskaper och ett starkt intresse för IT
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
Erfarenhet av teknisk support/helpdesk, minst 12 månader
Det är meriterande med följande kunskaper:
PowerShell (scripts)
Ett intresse för Problem Management
Kunskap om IP-telefoni (Cisco)
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.