OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Service Desk Agent hanterar du alla inkommande (via telefon eller via en portal) ärenden avseende IT på ett större internationellt företag. Ta emot inkommande telefonsamtal/ärenden och lösa dessa remote.
VEM ÄR DU?
- God erfarenhet av att arbeta som IT Tekniker med kundkontakt inom organisationen.
- Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support
- God kunskap inom Active Directory
- Grundläggande kunskap inom "Network connection / protocol
- ITIL v3 Foundation
- Mycket god kunskap inom INC (Incident Management Process) och REQ (Service Request Fulfillment) processer
- Mycket god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på Svenska och Engelska
- Mycket hög nivå på kundhantering och samarbetsförmåga samt kommunikation
- Självständig och lösningsorienterad arbetssätt samt pro-aktiv inställning och professionellt arbetssätt.
Meriterande kompetens:
- Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk
OBS! Uppdraget är säkerhetsklassat och kontrakt skrivs på efter godkänd säkerhetsklassning.
ÖVRIGT
START: 2020-09-01
LÄNGD: 2021-12-31
PLATS: Stockholm
ANSTÄLLNING: Heltid
Språk: Svenska och Engelska
Då urval görs löpande rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt. Ansök enkelt genom oss!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Qvennerstedt, jessica@a-hub.se.