Service Desk Analyst / Företagssupport / Start 5 September

Service Desk Analyst / Företagssupport / Start 5 September

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, Göteborg och Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Service Desk Analyst arbetar du mot företagskunder runt om i världen. Du tar emot inkommande beställningar av mobila och fasta tjänster, som du administrerar genom orderläggning. Du arbetar supporterande mot företagskunder och följer ärenden från början till slut. Din uppgift är att hjälpa kunden genom att analysera, kategorisera och prioritera inkomna beställningar, fakturafrågor, reklamationer och incidenter. Du hanterar ärendena via mail och telefon.

• Tar emot inkommande företagskunder med deras frågor
• Lägger beställningar utifrån enskild kunds behov
• Administrera order och reklamationer

Här erbjuds du en gedigen introduktion under en månad och blir du en del a ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Meriterande med tidigare erfarenhet av administration
• Du har god datorvana

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver sina processer vidare. Du har förmågan att ta egna beslut, samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och väl medveten om kvalitetsstandard och du lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Då den främsta kommunikationen sker i skrift ser vi har du har förmågan att uttrycka sig i skrift och tal, vidare lägger du stor vikt vid att vara informativt och tydligt i ditt sätt att uttrycka dig.

Övrig information:

Start: 5 September
Plats: Sundsvall, Göteborg och Luleå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, order, orderadministratör, support, kundtjänst, kundservice, administration, teknik, telekom, molnbaserade lösningar, växel, telefoni, kund, kontakt, ärende, B2B, uppdrag, heltid, service desk, försäljning, företag

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2022
  • Ansök senast: 15 augusti 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024