OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Arbetsuppgifter:
Som kundsupport arbetar du mot företagskunder runt om i världen. Du tar emot inkommande frågor kring kundens fakturor och hjälper dem att lösa problem som uppstått. Du arbetar supporterande mot företagskunder och följer ärenden från början till slut. Din uppgift är att hjälpa kunden genom att analysera, kategorisera och prioritera inkomna fakturafrågor och incidenter. Du hanterar ärendena administrativt via kundportal, mail och telefon. Här erbjuds du en gedigen introduktion och blir du en del av ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.
• Tar emot fakturafrågor från Telias företagskunder
• Jobba administrativt i Telias system
• Arbeta lösningsorienterat kring kunders ärenden
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Meriterande med tidigare erfarenhet inom administration
• Du har god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare. Du har förmågan att ta egna beslut, samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och väl medveten om kvalitetsstandard och du lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Då den främsta kommunikationen sker i skrift ser vi har du har förmågan att uttrycka sig i skrift och lägger vikt vid att vara informativt och tydligt i ditt sätt att uttrycka dig.
Övrig information:
Start: 11 April
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund