OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Atrivo söker för kunds räkning Service Desk medarbetare som kommer att svara för 1:a och 2:a linjens support. Tjänsten innebär att hantera problem och utöva felsökning via telefon, mail och remotestyrningsverktyg.
ERFARENHETER
Vi söker dig som är intresserad av IT och har arbetat med support i ett år, gärna från en större organisation. Det är viktigt att du är positiv, engagerad och har ett stort personligt driv. Du är självständig, ordningssam och trivs med att ge god service till användarna.
För att passa i rollen tror vi att du har:
-Något eller några års relevant arbetslivserfarenehet.
-Vana att arbeta i ärendehanteringssystem.
-Förståelse för flöden av data och information.
-Erfarenhet och kunskaper i Exchange, Active Directory, Windows 7 och 8.
-Hög ansvarskänsla.
-Behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Du är driftig, flexibel och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det också viktigt att du är social och gillar att träffa många olika människor. Vidare är du en gedigen problemlösare med bra ordningssinne och har ett sinne för detaljer.
Du kommer att anställas som konsult på Atrivo men arbeta på plats hos vår kund.
OM ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.
Välkommen med din ansökan!