Service Desk-medarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi behöver nu förstärka vår företagssupport i Malmö och söker dig som vill ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!

Arbetsbeskrivning

Service Desk-avdelningen fungerar som First Line support för våra företagskunder och hanterar alla slags ärenden inom våra olika affärsområden: Data Communications, Unified Communications och Datacenter. Det innebär att du har mycket kundkontakt och arbetar med alltifrån teknisk felsökning till fakturafrågor. Du ansvarar för att hantera ärenden i enlighet med den aktuella kundens servicenivå och Bredband2s interna rutiner. De ärenden som du själv inte kan lösa, eskaleras för vidare hantering.

För att kunna leva upp till vårt löfte till våra kunder att vi är goda lyssnare är telefonen ditt viktigaste verktyg. Målet för ditt arbete är att ge förstklassig service och därför gör du alltid ditt yttersta för att lösa kundens ärende vid varje givet tillfälle.

Din profil

Som person är du utåtriktad, engagerad och ställer upp när kunder eller kollegor behöver din hjälp. Eftersom du har gott omdöme och litar på din egen förmåga kan du arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vidare är du driven, strukturerad och kan prioritera vilken arbetsuppgift som är viktigast för stunden. Det betyder också att du snabbt kan ställa om och agera flexibelt när så behövs och agera utefter vad situationen kräver och ger dig inte förrän du har löst uppgiften.


Ett krav är att du är duktig på att kommunicera och har goda språkkunskaper i tal och skrift (såväl svenska som engelska). Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete eller har en utbildning inom teknik. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder

Bredband2 kan bäst beskrivas som ett bolag med entreprenörsanda och passar dig som uppskattar högt i tak, korta beslutsvägar och snabba omställningar. Eftersom vi befinner oss i en expansiv fas har du stora möjligheter att utvecklas både på det professionella och personliga planet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (mån-fre dagtid) och förlagd på vårt centralt belägna kontor i Malmö. Tillsättning kommer ske så snart som möjligt. Skicka din ansökan till: jobba@bredband2.se. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta magnus.hast@bredband2.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Ohlin
040-6219767
Kundtjänstchef Anders Ohlin
0770518500
Servicemanager Magnus Hast
0406219765
Servicemanager Magnus Hast

Anders Ohlin

Head of Business Services Magnus Hast

Chef företagsservice Magnus Hast

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredband2 AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 21 juni 2016

Besöksadress

Södra Tullgatan 3
Malmö

Postadress

Södra Tullgatan 3
Malmö, 21140

Liknande jobb


2 november 2024