OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Service Desk - Örebro
Uppdragsbeskrivning
TietoEvry Sweden AB söker konsulter till deras Servicedesk. Placering i Örebro.
Beskrivning
Som ett av Nordens största IT leverantörer, ställer TietoEVRY höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling. Har du goda ideér och synpunkter, kommer du bli lyssnad till. Vid frågor ber vi dig att maila istället för att ringa.
Du behöver:
I varje givet ögonblick vara svaret på kundens problem, vilket i den här rollen innebär:
Kunna behålla lugn och fokus i stressiga situationer
Tycka om att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär
Vara flexibel och ha intresse av att lära nytt
Tycka om att arbeta i team och nå givna mål tillsammans
Förmåga att identifiera kundens problem och kunna sätta det i ett större sammanhang, för att hitta bästa lösningen
Kunna ge oöverträffad service – kundnöjdhet är A och O i TietoEVRYs leveranser
Du behöver även:
Ha baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change)
Förståelse av SLA:er och vad det innebär
Ha goda kunskaper i svenska och engelska – i så väl tal som skrift
Ha kunskap om Officepaketet, gärna Windows 10 samt mobila enheter
Gärna erfarenhet av liknande roll
Kunna starta med kort framförhållning och arbeta heltid måndag - fredag enligt schemaläggning.
OBS! Intervjuer sker löpande.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska & Engelska
Öppen för alla
Vi fokuserar 100% på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.