Service Desk Specialist

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare jobbat inom exempelvis support eller kundservice och är intresserad av en karriär inom IT-branschen kan det här vara tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

Tjänsten som Service Desk Specialist är en utmanande och utvecklande roll för dig som är en serviceinriktad person med ett stort intresse för support och teknik. Du kommer att stötta och guida anställda, chefer och HR-administratörer inom löneprocessen och HR-system. Rollen innebär även flera kontaktytor såväl inom teamet som företaget.

Du kommer bland annat:


• Hjälpa kunder att hantera frågeställningar kring lön och tolkning av lönespecifikationer
• Guida kunder i hantering av olika system för att registrera tid, resor och personuppgifter
• Ge support via telefon och ärendehanteringssystem
• Arbeta med problemlösning, felsökning samt handledning
• Arbeta med gränsöverskridande uppgifter tillsammans med andra team inom Aditro

Lyssna på vår podcast där några medarbetare berättar om hur det är att jobba hos oss:



Din profil och bakgrund

Vi söker dig som ser positivt på utveckling för så väl dig själv som för Aditro som företag. Du tror att modern teknik kan lösa problem och göra livet enklare för våra kunder och deras medarbetare. Du är öppen, nyfiken och har ett stort engagemang och kundfokus. Du har lätt för att kommunicera och hitta lösningar i olika frågor. Du är självgående och inte rädd för att ta ansvar samtidigt som du jobbar väl i team med andra.

Kvalifikationer


• Du har som lägst gymnasial utbildning
• Du har god datorvana och ett intresse för IT och teknik
• Du har tidigare erfarenhet inom support/kundservice
• Du stimuleras av att hjälpa andra
• Du är duktig på att prioritera och ta ansvar för att dina uppgifter blir färdiga i tid
• Du tycker det är roligt med kommunikation och har goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift

På Aditro erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter, friskvårdsbidrag, lunchbidrag, valbara dagar och mycket mer!
Tjänsten omfattar heltid med flexibel start gärna så snart som möjligt. Senaste ansökningsdag 2021-08-06. Placeringsort Norrköping.


Aditro är en av de ledande leverantörerna av HR- och lönesystem samt löneoutsourcing i Norden. Genom att kombinera nästan 60 års erfarenhet med dagens mest avancerade mobilteknologi, förändrar Aditro hur HR och lön fungerar. Helt digitaliserade, intuitiva lösningar ger anställda, chefer och specialister inom HRM enkla, innovativa verktyg för att lösa komplicerade uppgifter. Snabbt, enkelt och effektivt. För att ta reda på hur Aditro kan hjälpa ditt företag till enklare HR- och löneadministration, besök oss på www.aditro.se.

Aditro är en del av SD Worx med mer än 76 000 organisationer som litar på deras +75 år av erfarenhet. SD Worx erbjuder HR- och lönelösningar för 150 länder, beräknar löner för ungefär 5 miljoner anställda och rankas bland världens 5 största. De mer än 5 300 anställda på SD Worx finns i 16 länder; Belgien, Österrike, Estland, Finland, Tyskland, Irland, Luxembourg, Mauritius, Nederländerna, Norge, Polen, Spanien, Sverige, Schweiz, och England.

Mer information på www.sdworx.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aditro
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2021
  • Ansök senast: 2 augusti 2021

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024