OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är ett globalt läkemedelsbolag med kontor bland annat i Stockholm söker vi nu en person som kan stötta kundens Service desk team. I rollen kommer du att vara delaktig i den dagliga supporten och hjälpa kunder med deras ärenden, installation av både hård-/mjukvara, hantera inköp och vara en viktig nyckelperson för att driva funktionen som vår kunds service desk har. Du får gärna tidigare, förutom att ha arbetat i liknande roll, ha erfarenhet av att leda och koordinera olika aktiviteter eller projekt och trivas med det.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Några års erfarenhet från liknande roll inom IT/teknik.
- Minst gymnasial utbildning, gärna inom teknik eller motsvarande.
- Ha kunskap i Windows server.
- Ha ett intresse för IT/teknik.
- Behärska svenska flytande i både tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att passa i den här rollen är du som person social och trivs i kommunikation med andra. Du har förmågan att planera och prioritera ditt arbete och arbeta i ett högt tempo. Du har ett stort intresse för IT/teknik och håller även gärna på med det på din fritid.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund ser start för rollen så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till minst mars 2023, med möjlighet till förlängning. Du kommer bli anställd som konsult hos JobBusters och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2022-11-06. Välkommen med din ansökan redan idag!