OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ammi Group är ett teknikbolag med specialistkonsulter som huvudsaklig verksamhet där vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor med insatser inom projektledning, utveckling och förvaltning sedan 2017. Vi växer snabbt! Vi är idag ett härligt gäng seniora konsulter inom projektledning, utveckling och förvaltning och tar oss an både uppdrag ute på plats hos kund eller utveckling- och förvaltningsuppdrag som projektform ’in-house’.
Uppdragsbeskrivning
The Service Desk Team Manager (EMEA) is responsible for the team of 12 technicians that deliver support to 23 countries, in 6 languages.
The Manager ensures the delivery of support to the local organization whenever remote support is not feasible. The areas of support include, but are not limited to, IT infrastructure and application support, technical office support, workflow automation as well as some Finance and PX support.
The Manager is responsible for:
Ensure the daily operations of the team within the process area
Perform process improvements within the area of responsibility (Service Desk)
Daily go-to person for questions and escalation of issues for the process area
Remove obstacles for the team, and when needed, escalate issues to the Head of Service Desk
Proactively propose improvements to the process area
Ensure that Service delivery of support meets the needs and expectations of the local stakeholders