OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SOLTAK AB
Kommunsamverkan för effektivare stödtjänster.
SOLTAK AB består av sju ägarkommuner. Fyra av dem har lagt över ekonomisk administration och löneadministration. Tre kommuner har lagt över IT-drift och -support till SOLTAK AB för att samordna och effektivisera produktionen av stödtjänster.
SOLTAK AB arbetar för att leverera professionella tjänster till sina kunder. Medlemskommunerna skall få ta del av servicetjänster i ständig utveckling. Ägarkommunernas stödprocesser utgör bolagets kärnverksamhet. Beslutsvägarna inom bolaget är korta.
Grundläggande kärnvärden i bolaget är tillit och förtroende, engagemang och motivation samt gott kundbemötande.
SOLTAK AB skall vara en attraktiv arbetsgivare som värderar sina medarbetare högt och som inspirerar till yrkesmässig och personlig utveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Personen vi söker kommer att jobba både i 1st och 2nd line och supportera samtliga tre kundkommuner.
Exempel på arbetsuppgifter: lösenordsbyten, IT support av Personec, Exchange mm.
KVALIFIKATIONER
IT-bakgrund (eftergymnasial utbildning, exempelvis YH-utbildning inom IT eller arbetslivserfarenhet inom IT).
Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom 2nd line.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. personuppgiftslagen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
IT-chef Martin Roos
TF Lönechef Emma Magnusson
010-3312801
Driftchef IT-teamet Johanna Settergren
VD Bengt Gustafsson
Teamchef för IT-teamet Johanna Settergren