Service desk-tekniker som vill levla upp!

Arbetsbeskrivning

Är du redo att lämna 1st line och vill levla upp till nästa nivå?

Rollen som service desk-tekniker är varierande och ställer krav på att du har fokus på lösningen och är kreativ i din felsökning.

För att lyckas i rollen behöver du vara genuint intresserad av IT och gilla problemlösning. Du har tidigare arbetat som supporttekniker i någon form och känner dig redo för ditt nästa steg.

Du har troligtvis god kompetens eller är riktigt taggad på att lära dig klienthantering, AD, Windows Server, O365, Exchange, Molnbaserade databastjänster, säkerhetshantering, System- och serverhantering och Azure.

Som person är du trygg och kommunikativ. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad i din roll. Flytande i svenska är ett krav och det är fördelaktigt om du även har goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är på heltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024