OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget är ett erkänt bolag inom sin bransch. Du får mer information vid en eventuell intervju!
Arbetsuppgifter:
I rollen som servicedeskmedarbetare blir du en del av ett sammansvetsat team. Här arbetar du i ett stort projekt och supporterar de ärenden som kommer in tillsammans med dina kompetenta kollegor. Du kommer ansvara för att lösa kundens IT-relaterade problem på ett lugnt och metodiskt sätt i en kundtjänstliknande helpdesk. Du får främst in ärenden via telefon.
Du behöver vara flexibel i din roll och nyfiken på att lära dig mer inom IT/teknik för att på så sätt hantera mer komplexa ärenden och hitta lösningar. De ärenden som du hanterar i supporten är kopplade till mjukvara, hårdvara samt kringutrustning vilket innebär felsökning i karaktär med en första linjes support / service desk.
Tjänsten passar dig som har ett stort serviceintresse och är tekniskt lagd som vill ta arbeta kundfokuserat, i ett team som arbetar mot gemensamma mål.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Supportera kunder
• Lösa IT-relaterade problem
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av serviceyrke
• Du har ett brett IT-intresse inom hård- och mjukvara
• Kunskap inom Officepaketet, gärna Windows 10 samt mobila enheter
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem. Du är en person som drivs av att jobba i team och att lösa tekniska problem. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Östersund
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund