OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.
IP-Only erbjuder stora karriärmöjligheter i ett mycket starkt växande företag. Du får möjlighet att vara med på en resa i en betydande roll.
Arbetsuppgifter
Som medarbetare inom Service Desk/Teknisk Support arbetar du med service och problemlösning mot bolagets företagskunder. Rollen är ansvarsfull, dynamisk och handlar till stor del om att vara väldigt serviceminded. Det finns en variation i rollen där man också kommer att vara ute hos kund på plats för ex. genomgång, utbildning och problemlösande ärenden.
Profil
I rollen arbetar du nära andra för att få möjlighet till både stöttning och utveckling. Du som söker trivs i en serviceorienterad och lösningsfokuserad roll, men är fortfarande ödmjuk och prestigelös. Du har förståelse för att sätta kunden i fokus och är stresstålig. Rollens nivå är i relation med en 2nd line.
Kunskaper/bakgrund (krav):
- Du har en nätverksutbildning i grunden
- Tekniskt intresse
- Mogen personlighet
- Serviceminded och lösningsfokuserad
- Uttrycker sig väl i tal och skrift på svenska såväl som engelska
Om företaget
IP-Only är ett mycket snabbväxande telekombolag som på några få år har vuxit till att idag vara ca 700 anställda. De växer både organiskt och genom uppköp av andra företag. De bygger ett eget och öppet fibernät över hela Sverige och levererar allt från fiberanslutning till privatpersoner till stora driftlösningar för företag med stora kapacitets- och säkerhetskrav.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2019-08-31, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076-394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se.
Välkommen med din ansökan!