Service Dispatcher till internationellt bolag på Kungsholmen

Service Dispatcher till internationellt bolag på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en noggrann person som vill arbeta med administration, kundservice och koordinering? Trivs du i ett arbete där du får ta ansvar och skapa struktur? KFX HR-partner söker för kunds räkning en Service Dispatcher som vill utvecklas och ta nästa steg. Känner du igen dig i denna beskrivning? Skicka då in din ansökan till oss redan idag!

Tjänsten är en heltidstjänst på visstid i 6 månader och du blir anställd som konsult hos KFX HR-partner.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
Som Service Dispatcher hos vår kund ansvarar du för att koordinera inkomna arbetsuppgifter och ordrar till dina medarbetare. I de huvudsakliga arbetsuppgifterna ingår att ta emot kundsamtal, besluta om prioriteringsordningar och fördela serviceärendena till tekniker. Vidare arbetar du även som en tekniksupport via telefon i de fall det behövs och administrerar samtliga ärenden i SAP.

Kvalifikationer
För att vara kvalificerad till rollen som Service Dispatcher ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom koordinering eller arbetsledning. Du har tidigare arbetat i en roll där du har haft datorn och telefonen som dina främsta verktyg. Du har ett strukturerat arbetssätt och är duktig på att prioritera och fatta beslut även i stressiga situationer. Meriterande är om du har erfarenhet inom service där du jobbat i högt tempo. Vidare ser vi att du är mycket duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX men arbetar som uthyrd konsult till vår kund. Uppdraget är på 6 månader.

Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Samtliga frågor kring tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på KFX HR-partner, mailadress lisa.hagglund@kfx.se.
Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag!

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2021
  • Ansök senast: 16 juli 2021

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024