Service Koordinator

Service Koordinator

Arbetsbeskrivning

Swegon söker en Service Koordinator

Swegon Group AB, ägt av det på Stockholmsbörsen listade Investment AB Latour, är en marknadsledande leverantör inom området inomhusklimat, som erbjuder lösningar för ventilation, värme, kyla och klimatoptimering, samt uppkopplade tjänster och teknisk expertis. Swegon har dotterbolag och distributörer över hela världen och 16 produktionsenheter i Europa, Nordamerika och Indien. Företaget har mer än 2600 anställda och hade 2019 en omsättning på 6 miljarder SEK



Om tjänsten/ arbetsuppgifter

Som koordinator tillhör du avdelningen som arbetar med eftermarknad och ingår i ett team med sju servicetekniker samt en avdelningschef. Ditt uppdrag innebär flertalet administrativa uppgifter såsom återrapportering av teknikers uppdrag, orderhantering, kontering av leverantörsfakturor. Tjänsten innebär också en del kundkontakter. Vårt kontor finns i ljusa härliga lokaler i Sickla köpkvarter. Tjänsten är en heltidstjänst.

Om dig

För att lyckas i rollen som koordinator på Swegon tror vi att du har arbetat i en liknade roll tidigare. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl på svenska och engelska, i tal och skrift. Du är en van datoranvändare och har arbetat i något orderhanteringssystem tidigare. Att vara serviceminded mot våra kunder såväl mot kollegor internt är en självklarhet för dig. Du har förståelse för lönsamhet och förstår vikten av att ha ett affärstänk i det du gör.

Vi söker dig som är lättlärd, nyfiken och har ett personligt driv. Du har lätt för att strukturera upp arbetet och tar gärna egna initiativ. Du är orädd och beslutsam. Dessutom har du lätt för att komma överens med människor i din omgivning, är positiv och bidrar med en god stämning på jobbet.

Viktigt personliga egenskaper/ kvalifikationer

Att du har en stark administrativ ådra
Att du är flexibel och kan prioritera uppgifter självständigt
Att du är en prestigelös och lösningsorienterad teamplayer
Engagerad
Proaktiv och ansvarstagande


Vi erbjuder

En spännande tjänst med stora möjligheter att kunna påverka din roll med varierande och intressanta arbetsuppgifter. Med våra produkter skapar vi ett bra inneklimat men för oss är det lika viktigt att ha ett bra arbetsklimat. Därför har vi en öppen organisation med korta beslutsvägar och gott om både utvecklingsmöjligheter och spännande utmaningar.

Våra värderingar ”Customer Empathy, Trust och Commitment” genomsyrar allt vi gör och är utgångspunkten i de beslut vi tar och hur vi agerar mot varandra. På Swegon är vi måna om att du ska kunna kombinera ditt arbete med ditt privat- och familjeliv.

Vi skapar världens bästa inomhusklimat för människor och miljö, vill du vara med på vår framtidsresa?

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


14 november 2024

Business Controller till Recipharm i Uppsala

Business Controller till Recipharm i Uppsala

14 november 2024

14 november 2024

Senior Business Controller till växande team

Senior Business Controller till växande team

14 november 2024