OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter I rollen som servicekoordinator ansvarar du för att hantera och koordinera inkommande service ärenden via telefon, mail och chatt. Dina arbetsuppgifter är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena. Frågorna du hanterar är av olika omfattning . Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Även merförsäljning ingår i tjänsten, där du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende. I tjänsten ingår även att delegera servicejobb åt våran tekniker i Stockholm, samt att planera installationsjobb/servicejobb, beställa reservdelar till tekniker, servicefirmor, slutkunder. Dom inkommande ärendena är serviceärenden, reklamationer, transportskador, reservdelsbeställningar mm.
Formella krav
Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet från liknande kundservicerelaterad roll, gärna med inslag av att arbeta med telefon som verktyg
Tekniskt intresse samt goda kunskaper i Office-paketet
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
B-körkort
En stor merit om du har El behörighet samt är tekniskt intresserad.
I rollen som servicekoordinator hos Köksbörsen är de personliga egenskaperna av största vikt. Vi ser att du som söker är en "do'er" och vågar ta för dig. Därtill är du en person som har ett positivt mindset och alltid sätter kunden först. Service är av största vikt för Köksbörsen och deras kunder och vi ser att du alltid har ambitionen att göra det lilla extra för kunderna. Slutligen har du en god struktur i ditt arbete och arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Lennart Eriksson
08-6614640
070-2366827