Service & Kundvårds Koordinator

Service & Kundvårds Koordinator

Arbetsbeskrivning

Är du tekniskt intresserad och är en administrativ problemlösare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
Nu söker vi dig som vill vara navet i våra affärer och planering, som lockas av att ansvara för och koordinera service och installation av våra desinfektionslösningar inom hotell och fastighet, industrin, offentlig verksamhet och lantbruk.
Om Rollen
Som Servicekoordinator hos Anolytech blir du en del av ett spännande tillväxtbolag som har stort fokus på miljö och innovation.
Du kommer ansvara för vår service och kundnöjdhet. Arbetet innebär att planera, boka och bevaka service- och installationsärenden. Du kommer att ge administrativ support åt teknikerna och koordinera dem med de ärenden som inkommer.
Som servicekoordinator är din uppgift att sköta all administration kring våra teknikers uppdrag ute hos kund, hantera ärenden som kommer in från våra kunder och skapa underlag för fakturering. Fokus ligger på att hela tiden hålla en hög servicenivå både internt och externt, och gillar du ordning och reda, administration och att varje dag ha kontakt med människor i olika roller som kunder, kollegor och leverantörer kommer du att trivas här.
Arbetsuppgifter
Planering av besök/arbetstid för serviceteam
Övervakning av maskinstatus och larm
Koordinera och planera leveranser och frakt för installation
Hantera Inkommande order
Kontroll och uppföljning av information vårt CRM-system
Övervaka och kommunicera tillgänglighet och produktionskapacitet internt.
Rapportering, statistik och uppföljning
Support till våra agenter och partners
Ansvara för goda kundkontakter, säkerställa hög kvalitet och ständigt utveckla samarbetet med befintliga kunder
Utbilda och ge teknikerna support i de system som används
Nära samarbete med Anolytechs säljorganisation och produktion, samt andra delar av företaget.
Hantera reklamationer
Övriga administrativa arbetsuppgifter


Resor i tjänsten kan förekomma

Din profil
Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet från kundservice och har god systemvana, teknisk förståelse och erfarenhet från att koordinera arbeten inom service eller installation. Du talar och skriver flytande på svenska och engelska.
Du är strukturerad i din planering men van att lösa oväntade situationer om de uppstår. Du trivs med att dagligen ha kontakt med många intressenter både internt och externt.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och förutsätter att du är lyhörd för interna och externa behov och tänker problemlösande. Som person är du driven, framåt och proaktiv, anpassningsbar och är bekväm med att arbeta i tidvis högt tempo. Du har ambitionen att vilja utvecklas och tar ägandeskap för verksamhetens service, installation och kundvård. I rollen krävs initiativtagande, eget ansvar för god planering och vilka prioriteringar som behöver göras. Du arbetar bra både självständigt och tillsammans med kollegor och är flexibel.
Eftersökta kvalifikationer
Förstå norska och/eller danska är meriterande
God förmåga att organisera och arbeta på ett strukturerat sätt
Telefon- och datavana
Flexibel till förändring
God förmåga att arbeta självständigt men även som del i team
God organisationsförmåga med ett sinne för att lösa problem och en hjälpsam attityd
Administrativa färdigheter
Teknisk förståelse


Om Anolytech
Anolytech har sedan 2005 utvecklat en hållbar och miljövänlig desinfektionsteknik baserad på vatten, salt och el som gör desinficering med skadliga kemikalier onödig. Produkten som Anolytechs system tillverkar är en pH-optimerad hypoklorsyra, AnoDes, som effektivt avdödar bakterier, virus, sporer, mögel och svamp samt stoppar tillväxt av biofilm i vatten.
AnoDes är EU-certifierat och används för desinficering av dricksvatten och rumsytor, men även som ett effekti-vare och skonsammare (EN 1500) alternativ till alkohol-baserade handdesinfektionsmedel. Anolytech levererar idag desinfektionslösningar till lantbruk, livsmedelsindustrin, hotell och fastigheter samt offentlig sektor i Sverige och Europa.
Trivs du med att arbeta med engagerade och kunniga kollegor som delar med sig och hjälper varandra? Då är det dig vi söker!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anolytech Norden AB Ystad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Postadress

Östra Balkåkravägen 317
Ystad, 27193

Liknande jobb


Training Specialist

1 oktober 2024