Service Manager

Arbetsbeskrivning

Facility Services AB är ett av Sveriges största serviceföretag.Våra cirka 11 000 medarbetare levererar varje dag service till hundratusentals människor över hela landet.ISS i Sverige omsätter cirka 4 miljarder kronor och erbjuder integrerade servicetjänster inom Catering, Cleaning, Property Services och Office Support.ISS Facility Services AB ingår i det internationella serviceföretaget ISS A/S, som ägs av Investors riskkapitalbolag EQT och Goldman Sachs.Läs mer om vår spännande servicevärld på www.iss-fs.se Segmentet Finans & Administration samordnar alla servicetjänster till EN leverans via en central kontakt.Vi utvecklar, kvalitetssäkrar och kostnadseffektiviserar för att optimera våra resultat.Mitt mål som medarbetare är lika med Kundens mål & ISS mål Du kommer ansvarar för att verksamheten leds och styrs i nära samarbete med kunden, underställd personal, närmaste chef och i överensstämmelse med lagar, avtal samt ISS policy så att kundens förväntningar om kvalitet uppfylls. Du ansvarar för kunder/kontrakt och den löpande driften inom kundområdet samt ansvarar för att arbetet bedrivs i enlighet med avtalat kontrakt.Kontinuerlig utveckling av leveransen så att kontrakten vid varje tillfälle drivs så effektivt som möjligt.Kontinuerlig och regelbunden kundkontakt med fokus på att tillfredställa kundens förväntningar för att förebygga avgångar.Du har resultatansvar (budget och uppföljning) samt se till att det sker en kontinuerlig utveckling av verksamheten genom aktivt arbete med merförsäljning och effektivisering. Vi söker dig som dagligen kan leda och utveckla verksamheten.Du har en gedigen erfarenhet av servicebranschen och är van att arbeta mot uppsatta mål. Du har högskoleutbildning eller likvärdig utbildning och det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av FM verksamhet samt ledarskap i liknande sammanhang.Vi söker framförallt dig som är redo att ta nästa steg och utvecklas i ditt ledarskap.Du har goda IT-kunskaper, besitter en god kommunikativ förmåga samt svenska och engelska i tal och skrift.Som person är du lyhörd, tydlig, ordningsam, självgående och ansvarstagande. I ditt arbeta är du drivande och skapar engagemang hos kund och medarbetare.Du har god självkänsla och en grundläggande stabilitet.God förmåga att samarbeta och engagera medarbetare är en förutsättning för att lyckas som ledare Placerings ort Malmö

Sammanfattning

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024

Area manager/teamledare

Area manager/teamledare

4 november 2024