Service Manager

Service Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi 
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. 
 
Nu söker vi en driven och strukturerad medarbetare till vårt team inom Business Operations i rollen som Service Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
Service and Contract Management inom Business Operations fokuserar på hela Telenors tjänsteportfölj för stora och medelstora företag samt myndigheter och organisationer. Allt för att i ännu högre grad kunna erbjuda våra kunder de bästa helhetslösningarna Service and Contract Management är en enhet på 14 kompetenta medarbetare som levererar professionella tjänster till våra företagskunder. Nu söker vi en ny Service Manager med placeringsort i Solna, Stockholm.

Som Service Manager kommer du bland annat att ha ett ansvar för några av Telenors största kunder. Du kommer arbeta i en nära dialog och hitta de bästa lösningarna för våra kunder. I en nära dialog med kundansvarig kommer du att utveckla och förvalta relationer i syfte att skapa nöjda kunder. Du agerar som Telenors representant mot kund och tar ansvar för löpande operativa frågor och säkerställer att vi levererar enligt överenskommet avtal. Tillsammans med kundansvarig säkerställer och utvecklar vårt erbjudande mot kund och hittar den bästa lösningen för respektive kund. I kunddialog hittar du tillfällen för merförsäljning i syfte att skapa en ömsesidig lönsam affärsrelation.
* Ansvarar för driftmöten enligt avtalat intervall
* Uppföljning och ansvar för kundens avtalade SLA efterlevs
* Upprätta drifthandbok
* Processutveckling internt och externt samt gentemot underleverantörer

Vem du är
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad miljö med ett stort kundfokus. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en stark presentation- och kommunikationsförmåga och arbetar för att bygga upp långsiktiga kundrelationer. Du har hög integritet och trivs att arbeta med att skapa kundnöjdhet och ständigt sträva efter att förbättra vårt samarbete med våra kunder. Du har en förmåga att tänka utanför boxen för att hitta de bästa lösningarna och har en vana vid att samordna och strukturera arbete.
* Flerårig erfarenhet inom närliggande ansvarsområden
* Eget driv och strukturerat arbetssätt
* Kommunikativ
* Mycket god erfarenhet och känsla för service
* Mycket god kunskap och/eller intresse inom mobil kommunikation, fasttelefoni och datakommunikation

Vårt löfte 
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver. Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor. 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

Sök till oss idag 

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Jessica Roos, jessica.l.roos@telenor.se. Skicka inte dit CV via mail, dessa kommer inte att utvärderas

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag

Placeringsort: Solna

Bra att känna till 

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2020
  • Ansök senast: 23 december 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


10 oktober 2024