OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning rekryterar vi nu en Service Manager som skall supporta den nordiska divisionen av organisationen.
Företaget är ett globalt företag med över 65 års erfarenhet och marknadsledande inom design, tillverkning och marknadsföring av fordonstvätt- och skötsellösningar. De har sitt ursprung i Spanien.
Nu söker vi någon som kan garantera korrekt drift av teknisk assistans i det tilldelade området, se till att kunden är nöjd samt tillhandahålla rätt kompetens för rätt kund.
Du kommer bland annat att:
- Hantera och leda serviceteamet samt ansvara för att uppnå teamets mål.
- Se till att uppnå de mål som för regionen ledningen satt tillsammans med dig, (kvalitet samt kvantitet) genom planering, organisation och utförande.
- Ansvara för kostnader i de projekt ni som team leder.
Du kommer även att:
- Delta i den strategiska planen för After Sales och Service, analysera den allmänna verksamheten och ge input, idéer samt lösningar för långsiktig planering och utveckling.
- Främja en kultur av kontinuerliga förbättringar i regionen för att optimera processer och tjänster som vi tillhandahåller.
Du kommer också att hantera kundklagomål och tillhandahålla nya lösningar för deras utmaningar.
Den vi letar efter hoppas vi har en stark teknisk bakgrund som tillämpas inom teknisk service. Vi ser gärna att du är flexibel, högpresterande, tillmötesgående, övertygande, samt har en stark kommunikationsförmåga samt initiativrik.
Det är också viktigt att du har erfarenhet av tekniskt underhåll av industrimaskiner.
Tryck på ansök nu, om du känner att det här är din nästa utmaning!