OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en tjänst på deltid med varierade och intressanta arbetsuppgifter på en modern och innovationsfrämjande arbetsplats? Här får du möjlighet som Service Manager att arbeta med administration, reception och internservice hos Akademiska huset vid Umeå Universitet.
Uppdraget är på 50% med en omgående start och pågår till årsskiftet till att börja med.
Om tjänsten
A working lab (AWL) är Akademiska Hus nationella coworkingkoncept som riktar sig mot start-ups och småbolag med koppling till akademin. Siterna utvecklas i nära samarbete med universiteten och bidrar till en ökad samverkan mellan akademin och näringslivet. Varje site har sin nisch, beroende på vilket campusområdet det ligger.
På Umeå Universitet erbjuder AWL Universum privata kontor, flexplatser, mötesrum och en fantastisk eventlokal, Rotundan. AWL Universums kunder är till stor del innovationsfrämjande organisationer och start-up företag med koppling till akademin, men eventlokalen används också av andra externa företag och av universitetet. Utöver detta så skapar vi ett community på platsen där medlemmar kan träffas och lära av varandra och knyta nya kontakter. Detta gör vi genom olika typer av aktiviteter, antingen själva eller tillsammans med våra samarbetspartners.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som kollega får du en Site Mangager som även kommer att arbetsleda dig. Som Service manager på AWL säkerställer du dagligen den bästa gäst- och medlemsupplevelsen och ser till att lokaler håller ett bra skick.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara:
•Ta emot besökare
•Svara på frågor från medlemmar
•Visa lokalerna för potentiella kunder
•Ansvar för ordning och trivsamhet i lokalerna
•Se till att de tjänster och produkter som ingår i medlemskapen finns tillgängliga och fungerar – du beställer och felanmäler annars vid behov.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med administration, reception och internservice tidigare. Du är trygg med att prata och skriva på svenska och engelska då båda språken används dagligen. Du har datavana och kan hantera Office-paketet. Det är mertirande med erfarenhet av event.
Du som söker har en prestigelös inställning, är en god lyssnare, agerar proaktiv, har enkelt att samarbeta med andra personer och trivs i en flexibel miljö där de flesta dagar kommer se olika ut. Du är en problemlösare och trivs med att många bollar i luften. Du älskar människor och service och förstår när det är dags att rycka in både för kunder och kollegor som behöver din hjälp.
Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532