Service Manager FÄS/CLAN

Service Manager FÄS/CLAN

Arbetsbeskrivning

Service Manager FÄS/CLAN

Det här är vi 
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. 

Nu söker vi en rutinerad, initiativrik och handlingskraftig person till rollen som Service manager FÄS/Closed LAN.

Vad du kommer att göra
I rollen som Service Manager FÄS/Closed LAN har du en mycket viktig roll som syftar till att arbeta korsfunktionellt mellan alla teamen inom B2B Sales/Fastighetsägaraffären, men även nära såväl produktteamen leveransavdelningen som teknisk support (1st- och 2nd line).

Rollen är mycket operativ där du löpande har kontakt med fastighetsägare och bostadsrättföreningar. I den kontakten kommer du, såväl proaktivt som reaktivt, skapa förutsättningar för att deras boende ska uppleva att Telenors tjänster fungerar bra, samt att du, vid eventuella problem, agerar SPOC för fastighetsägaren genom att äga kunddialogen och koordinera internt med olika relevanta avdelningar, för att driva på mot bästa möjliga lösning.

Vidare innebär rollen ett mycket tätt samarbete med Telenor Fastighetsägarservice (FÄS) kopplat till optimering av processer i gränslandet mellan fastighetsägare och slutkund, samt tillsammans med rollen Salesforce Development Manager, kopplat till hur vi arbetar med Salesforce och vad vi drar för slutsatser av de löpande ärendeloggningar som görs efter varje enskilt samtal eller ärende hos Telenor Fastighetsägarservice.

 Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara: 
* Du ansvarar för att säkerställa att ärenden som eskaleras till dig tas om hand på bästa sätt. Detta gör du genom att säkerställa så att ärendena hanteras professionellt och effektivt, mot bästa tänkbara lösning, samtidigt som du löpande håller Fastighetsägarens kontaktperson ständigt informerad om läget. Ditt uppdrag med respektive kund är i mål när respektive eskalering är löst och kontaktpersonen är nöjd.  
* Du har mandat att prioritera eskaleringar så att ärendet hanteras framför andra när det gäller fastighetsägarens bästa.  
* Du följer löpande upp ärendestatistik och samtalsloggar för att dra slutsatser kring preventiva åtgärder för att minska risken för att liknande problem uppstår igen.  
* Du söker löpande efter förbättringar i interna processer kopplat till Fastighetsägaraffären samt i gränslandet mellan FÄS, Kundservice och Teknisk Support.  
* Du agerar spindeln i nätet, med Fastighetsägaraffärens och kundens bästa inom Telenor.

Vem är du?
Rollen ställer krav på mångårig erfarenhet och förståelse kring de olika system som används inom Telenor Sverige kopplat till Fixed Access, samt en hög grad av initiativförmåga. Man bör gilla att hålla många parallella uppgifter igång samtidigt, samt att dessa drivs på ett effektivt sätt mot slutförande och implementation.

Vårt löfte 
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver. Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor. 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

Sök till oss idag 
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Ludvig Edlund, ludvig.edlund@telenor.se eller +46 73 441 71 51. Skicka inte din ansökan via mail, dessa kommer inte att utvärderas. 
 
Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag
Placeringsort: Karlskoga

Bra att känna till 

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2022
  • Ansök senast: 6 oktober 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


SQE till ledande industrikund i Västerås

SQE till ledande industrikund i Västerås

21 november 2024

20 november 2024