OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Radisson BLU Scandinavia Hotel är ett av Göteborgs ledande förstaklasshotell. Hotellet har 349 rum och sviter och ingår i The Rezidor Hotel Group Europas snabbast växande hotellkedja.
Till vår Front Office avdelning söker vi en Service Manager, du rapporterar direkt till Front Office Manager.
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:
- Leda och fördela arbetet inom ansvarsområdet i enlighet med företagets standards.
- In- och utcheckning av hotellgäster
- Kassahantering och redovisning
- Datakörningar samt viss statistikuppföljning
- Deltaga och protokollföra på möten
- Aktivt arbeta för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare.
FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN:
- Flerårig dokumenterad erfarenhet från en större hotellreception - God datavana och kunskaper i Officepaketet samt Opera hotelldatasystem.
- Flexibel, målfokuserad med förmågan att se till helheten
- Gästfokuserad med Yes I Can-attityd samt kvalitetsmedveten, stresstålig och kreativ
- God ledar- och samarbetsförmåga med förmågan att motivera
- God organisatör med öppenhet för förändringar
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, ytterligare ett språk är meriterande
- B-körkort
VI ERBJUDER:
- Anställning i ett av Göteborgs marknadsledande hotell i en av Europas mest expansiva hotellkedjor.