Service Manager FO

Arbetsbeskrivning

Radisson BLU Scandinavia Hotel är ett av Göteborgs ledande förstaklasshotell. Hotellet har 349 rum och sviter och ingår i The Rezidor Hotel Group Europas snabbast växande hotellkedja.

Till vår Front Office avdelning söker vi en Service Manager, du rapporterar direkt till Front Office Manager.

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:

- Leda och fördela arbetet inom ansvarsområdet i enlighet med företagets standards.
- In- och utcheckning av hotellgäster
- Kassahantering och redovisning
- Datakörningar samt viss statistikuppföljning
- Deltaga och protokollföra på möten
- Aktivt arbeta för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare.

FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN:

- Flerårig dokumenterad erfarenhet från en större hotellreception - God datavana och kunskaper i Officepaketet samt Opera hotelldatasystem.
- Flexibel, målfokuserad med förmågan att se till helheten
- Gästfokuserad med Yes I Can-attityd samt kvalitetsmedveten, stresstålig och kreativ
- God ledar- och samarbetsförmåga med förmågan att motivera
- God organisatör med öppenhet för förändringar
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, ytterligare ett språk är meriterande
- B-körkort

VI ERBJUDER:

- Anställning i ett av Göteborgs marknadsledande hotell i en av Europas mest expansiva hotellkedjor.

Sammanfattning

Liknande jobb


Helgextra kvällsreceptionist

Helgextra kvällsreceptionist

13 augusti 2024

Hotellreceptionist 2-4 nätter/vecka

Hotellreceptionist 2-4 nätter/vecka

13 augusti 2024

Värd/ Värdinna/receptionist

Värd/ Värdinna/receptionist

12 augusti 2024

12 augusti 2024