OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KVIBERG PARK HOTEL & CONFERENCE
I direkt anslutning till unika multisportarenan Prioritet Serneke Arena ligger Kviberg Park med 121 moderna rum, 355 bäddar, 10 flexibla konferenslokaler och en uppskattad restaurang/bar.
Hotellet öppnade i juli 2015 och ligger lugnt beläget strax utanför Göteborgs centrum.
I direkt anslutning till unika multisportarenan Prioritet Serneke Arena ligger First Hotel Kviberg Park med 121 moderna rum, 355 bäddar, 10 flexibla konferenslokaler och en uppskattad restaurang/bar.
Hotellet öppnade i juli 2015 och ligger lugnt beläget strax utanför Göteborgs centrum.
Sedan den 1 oktober 2017 är vi en del av Serneke Group och anläggningen befinner sig i en mycket spännande utvecklingsfas då vi renoverar om restaurang samt lobby/reception!
Är du vår nya Front Desk Service Manager?
Nu söker vi dig med ett starkt ledarskap och ett genuint intresse av att vara en del av en utvecklande verksamhet!
Då bör du ett genuint intresse för gästen, driften och dina medarbetare. Vi söker dig med hög arbetsmoral, noggrannhet och har en "hands-on" attityd med förmågan att initiera, driva och verkställa idéer.
Du ser positivt på förändringar, är flexibel och har lätt att se lösningar. Du är analytiskt lagd med en ständig nyfikenhet på siffror och resultat.
Som service manager hos oss har du förmågan att utveckla dig själv, dina medarbetare och verksamheten mot samma mål - nöjda gäster!
Vad är din roll?
• Ansvara för att driften på avdelningen fungerar.
• Fördela arbete och säkerställa att standards och rutiner efterföljs.
• Introducera och handleda nya medarbetare.
• Driva försäljning och gästnöjdhet.
• Bidra till att avdelningen når sina mål.
• Du kommer stötta receptionschefen med diverse uppgifter och ha en operativ roll i receptionen.
• I receptionschefen frånvaro ansvarar du för avdelningen och personalen
Vi söker dig som har
• Minst två års dokumenterad ledarerfarenhet
• Minst tre års erfarenhet av arbete inom servicenäringen
• Gymnasial utbildning
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
• Goda kunskaper i hotellbokningssystem
• Utbildning inom hospitality/turism
• Dokumenterad erfarenhet av budget- och personalansvar
• Bakgrund inom restaurang/servering
Information om tjänsten
• Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid