Service Manager med fokus på IT-processer och kundupplevelse

Service Manager med fokus på IT-processer och kundupplevelse

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en erfaren Service Manager till ett uppdrag inom IT och systemförvaltning med placering i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta med kritiska system som stödjer kundupplevelsen och försäljningsprocessen genom flera kanaler – inklusive POS, receptexpediering och e-handelsplattformar.

Om rollen som Service Manager:

Som Service Manager kommer du att axla ansvaret som systemägare och samarbeta tätt med kundens leverantörer för att säkerställa att systemen uppfyller alla krav. Du följer upp incidenter, genomför rotorsaksanalyser och hanterar systemleveranser inklusive förändringshantering och informationsspridning. Rollen inkluderar även deltagande i SLA- och avtalsprocesser samt att stötta i budgetarbetet. Vid projektstart kommer du dessutom ha en nyckelroll i att etablera arbetsrutiner för drift och förvaltning av POS.

Vem vi söker:

- Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av liknande uppgifter inom en linjeroll eller som konsult. Du har även en relevant högskoleutbildning eller motsvarande kompetens.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av:

- IT-processer enligt ITIL, särskilt Incident Management, Problem Management och Root Cause Analysis
- Avtalsarbete och uppföljning av SLA
- Större systemleverantörer för POS, e-handel eller receptexpediering
- Arbeta med internationella aktörer och översätta deras lösningar
- Molntjänster som AWS, Azure eller Google Cloud Platform
- Applikationsdrift och bred IT-kunskap
- Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift

Ansökan:

För att skapa en komplett bild av dig och din kompetens ser vi gärna att du lägger tid på en motivering till varför du är rätt person för uppdraget, samt att du ansöker med ett tydligt CV i Word-format.

Vi ser fram emot din ansökan och att få veta mer om hur din bakgrund och kompetens kan bidra till vår kunds framgång!

Tillträde och ansökan
Uppdragsperiod: 18 november 2024 – 31 mars 2025
Omfattning: 100%
Sista ansökningsdagen: 4 november 2024
Ort: Stockholm
Kontaktperson: 0790 06 27 11
Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sway Sourcing
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2024
  • Ansök senast: 4 november 2024

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024