OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som Service Manager kommer du att arbeta i en miljö med höga krav på kundservice, proaktivitet samt arbetsglädje.
Du kommer att ansvara för hur medarbetare och kunder upplever kontorsmiljö och arbetsplats För att lyckas med detta har du ett team bestående av cirka 6 kollegor där du har det direkta personalansvaret för dem innefattande arbetsmiljö, utveckling, kompetensförsörjning, lönesättning etcetera. Dina medarbetare arbetar med allt från städning, reception, post, konferensservice, enklare fastighetsskötsel, säkerhet och leverans av fantastisk service till företagets alla medarbetare generellt.
Du förväntas ta det fulla ekonomiska ansvaret för din enhet, bland annat innefattande att göra ekonomiska månadsavslutningar i enlighet med interna processer och riktlinjer, samt att ständigt arbeta med optimeringar och förbättringar. Rollen innefattar fullt budgetansvar där du ansvarar för upprättandet och uppföljning av budgeten.
Att ständigt utveckla, kommunicera och förbättra serviceleveransen utgör kärnan i din roll och att brinna för service är självklar egenskap i din personlighet.
Detta är en rekrytering då du bil anställ direkt av vår kund. Placeringsort är Malmö och ordinarie arbetstid är förlagd till dagtid under vardagar. Tjänsten startar senast 1:a juni.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.
Din profil
För att bli framgångsrik och trivas i denna roll ser vi att du:
- Har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat i såväl svenska som engelska.
- Har god erfarenhet av att skapa, upprätthålla och vidareutveckla kundrelationer.
- Har tidigare erfarenhet av FM leverans eller liknande verksamheter.
- Har god erfarenhet att samordna leveranser på distans
- Har tidigare erfarenheter av verksamheter med hög servicenivå och variation av tjänster, exempelvis hotell
- Är en god ledare med tidigare erfarenhet av personalansvar.
- Dokumenterad god ekonomisk förståelse.
- Operativ erfarenhet av liknande tjänster.
- Tidigare erfarenhet av kommunikation och skapa interna- och kundpresentationer
- Dokumenterad erfarenhet av administration innefattande god datorvana
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Service Manager, Servicechef, Hotellchef, Hotel Manager
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson