OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu vår nya servicestjärna som som vill få möjligheten att jobba på detta spännande uppdrag som service manager och receptionist! I tjänsten erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på ett kontorshotell i Vasastan. Som service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefonväxel och mail i receptionen
- Beställningar och inköp
- Boka konferensrum
- Kontakt med leverantörer
- Ronderingar och hålla snyggt i allmänna ytor
- Agera moodmanager för besökare och hyresgäster
- Post och bud
- Fakturering
Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att vara spindeln i nätet och arbeta socialt där du får möjlighet att utvecklas och ta initiativ. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande, optimistisk och ansvarstagande. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående
Krav
- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
- Gymnasieexamen eller högre
- Arbetat med Office-paketet
- Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Om anställningen
Anställningen är en tillvidareanställning med sex månaders provanställning med start runt i oktober. Arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget i Vasastan i Stockholm. Det kan komma att bli så att man börjar tjänsten på företagets huvudkontor i city i 3 månader för att sedan gå över till kontoret i Vasastan.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold