Service manager och ansvarig receptionist till stort köpcentrum i Stocholm!

Service manager och ansvarig receptionist till stort köpcentrum i Stocholm!

Arbetsbeskrivning

Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014-2019.

Om tjänsten
Rollen är en mångsysslande roll som arbetar dagligen för att säkerställa service, ordning och trivsel för kunderna och medarbetarna i receptionen i centrumet. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och dagligen kommunicera med köpcentrumets alla besökare samt centrumledning. I vårt team måste man kunna arbeta självständigt. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Stockholms bästa serviceprofiler! I rollen jobbar du mycket med service men också mycket administrativt samt har personalansvar för ditt team i receptionen.

Grundkrav
Som receptionsansvarig är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare och medarbetare. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. För att passa i rollen tror vi att du är brinner för att arbeta med service, gillar att ha flera projekt på gång samtidigt, trivs med dynamiskt arbete och har kunskap och erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar men även frihet att själv strukturera tid och arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger.

Vi söker dig som:
Är ansvarsfull, noggrann och strukturerad
Tycker om att skapa och bygga långsiktiga relationer
Är flexibel och alltid är redo att leverera det lilla extra
Är positiv, har skinn på näsan, är stresstålig och lösningsorienterad
Har gymnasieexamen och har erfarenhet av servicearbeten samt Office-paketet
Flytande i svenska och mycket goda kunskaper i engelska

Anställningen
Anställningen är heltidsanställning tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda vardagar under dagtid men med viss flexibilitet till centrumets öppettider samt en helgda i månaden. Start för tjänsten är i februari 2022.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor! Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 24 december 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Serviceinriktad Telefonist!

Serviceinriktad Telefonist!

1 november 2024

31 oktober 2024

29 oktober 2024