Service manager och kontors koordinator till bankkontor mitt i Stockholm...

Service manager och kontors koordinator till bankkontor mitt i Stockholm...

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som service manager och kontors koordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på ett bankkontor mitt i Stockholm City. Som service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I tjänsten jobbar man i den interna servicedesken på kontoret och jobbar till största delen med att hantera serviceärenden via mejl där du arbetar med flera olika ärenden samtidigt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Lättare IT-support ärenden och jobba tätt med IT-avdelningen
- Administration och arbete i olika system bl.a. ärendehanteringssystem
- Ta hand om enklare vaktmästeritjänster t ex byta glödlampor eller liknande
- Beställningar och inköp av kontorsmaterial och IT-tillbehör
- Felanmälan och felsökningar
- Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor så som kök/matsal
- Post och bud, samt leveranser


Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att arbeta strukturerat och metodiskt eftersom du i ditt dagliga arbete kommer arbeta övergripande i företagets interna system. I denna roll har du flera ärenden igång samtidigt därför tror vi att du gillar att "ha många bollar i luften". För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.

Krav

- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
- Gymnasieexamen eller högre
- Tekniskt duktig och IT-mognad
- Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system
- Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city med start omgående.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kika gärna in vår instagram:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


2 oktober 2024