Service Manager och receptionist till stort nordiskt bolag

Service Manager och receptionist till stort nordiskt bolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I den här rollen arbetar du som Service Manager och receptionist med fokus på den funktionella arbetsmiljön och hållbarhet hos vår kund i Kista. Detta innebär att du har övergripande ansvar för driften på kontoret och säkerställer en produktiv och väl fungerande arbetsplats. Du är den naturliga kontaktpersonen för allt som rör hållbarhet och smart teknologi kopplat till kontoret och driver dessa frågor med stöd av ett serviceteam om två personer bestående av en Lobbyhost och en Community Manager.

I dina arbetsuppgifter ingår både praktiska som administrativa moment, där riktigt bra service alltid står i fokus:

- Jobba proaktiv för en fungerande arbetsplats

- Utveckla och uppdatera hållbarhetsarbete (t.ex. återvinning, energi)

- Ansvara för post- och pakethantering

- Tillsyn över smart teknologi som konferensteknik och skärmar

- Kontakt med leverantörer

- Ta emot och eskalera felanmälningar

- Diverse administrativa uppgifter

- Ingå i serviceteamet och stötta vid behov

Vem är du?

Till den här rollen letar vi en sann problemlösare med en utpräglat känsla för service. Du har ett intresse för tekniska lösningar och är orädd att ta dig an mindre komplexa problem på egen hand. Du utstrålar öppenhet och tillgänglighet för alla medarbetares funderingar och behov och bidrar till en dynamisk kontorsmiljö. Eftersom du ingår i ett team ser vi dig som kommunikativ lagspelare som ställer upp för dina kollegor och samarbetar för en välfungerande arbetsplats.

Krav

- Avslutad gymnasieutbildning

- Arbetat med service tidigare

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

- God erfarenhet av Office-paketet

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande visstidsanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-17:00. Kontoret är beläget i Kista. Startdatum är flexibelt, senast i maj 2023.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor -  www.coor.com (http://www.coor.com/)

Tycker du att rollen låter intressant? Ansök med cv och personligt brev via vår karriärsida.

Spana gärna in vår instagram för att se vad som händer hos oss! https://www.instagram.com/middlepointab/

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 november 2024