OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I vardag som i kris är materialhantering och logistikflöden väsentliga för din och dina medmänniskors vardag. Som en del av världens största företag inom materialhantering driver vi på Toyota Material Handling Europe tillsammans utvecklingen mot enkla och hållbara lösningar för att samhället vi alla delar ska fungera. Vi är 13 000 kollegor i hela Europa och vi behöver bli fler. Time for you to make a MOVE!
Service Manager Sales ansvarar för förvaltning och utveckling av ett eller flera IT-stöd som affärsområdet Sales har behov av. I dialog med verksamheten planerar och ansvarar du för support och säkrar resurser för drift och utveckling av befintliga system. Vid behov driver och deltar du i framtagning av nya lösningar, från kravhantering och test till utveckling och implementering. I rollen ingår även ansvar för löpande uppföljning och delaktighet i budgetering.
Din profil
Som Service Manager är det viktigt att du förstår affärsprocesserna och verksamhetens behov för att kunna förbättra befintliga lösningar och utveckla nya IT-stöd. Vi söker efter en person med följande kvalifikationer:
* Erfarenhet från verksamhetsnära systemförvaltning
* Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet samt grundläggande förståelse för teknisk infrastruktur, databaser och programmering
* Serviceinriktad, ansvarstagande, lätt för att lära och förstå
* Intresse för att arbeta med support, felsökning, test och kravhantering
* Förmåga att arbeta både i grupp och individuellt
* Talar och skriver engelska obehindrat
* Gärna erfarenhet av systemförvaltning eller projektarbete inom Sales
Vårt erbjudande
Hos oss får du arbeta inom ett bolag med stark och sund värdegrund där man tar väl hand om sin anställda. Arbetsplatsen är baserad i Mjölby men ditt arbetsfält är Europa vilket möjliggör kontakter med många intressenter såväl inom TMHE som med externa partners. Vi erbjuder mycket goda möjligheter för personlig utveckling i en professionell och internationell organisation både vad gäller operativt och mer långsiktigt arbete. Du erbjuds utöver detta även ett attraktivt förmånspaket och en årlig bonus. Vi arbetar flexibelt delvis på vårt kontor i Mjölby och delvis hemifrån.
Din ansökan
Låter tjänsten intressant och är du redo att göra ditt nästa MOVE? Vi ser fram emot din ansökan, senast 10e oktober 2022. För mer information om tjänsten, kontakta Sofia Nisséus, Senior Manager Business Systems: Sofia.Nisseus (@) toyota-industries.eu
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Business Partner Elin Wastesson
0142-86552
Marcus Kahanek
011-194354