OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om vår kund
Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar. Idag har bolaget fem kontorshotell i Göteborgsregionen.
Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.
Om tjänsten
I rollen som Service Manager/Serviceansvarig har du en avgörande roll i att säkerställa kundnöjdheten hos hyresgästerna. Du ansvarar för hyresgästservicen och att den dagliga driften fungerar för deras kontorshotell i Göteborg. Du arbetar i tät dialog med företagets regionens Site Manager och säkerställer att allt fungerar på anläggningarna. I ditt dagliga arbete är du ofta ut på plats för att se till att allt är rent, snyggt och fungerar. Du har tät dialog med hyresgäster och leverantörer där du ansvarar för att koordinera felanmälningar.
I arbetsuppgifterna ingår även:
- Inköp och beställning av förbrukningsmaterial
- Förbereda lokalerna inför inflytt och besiktiga vid utflytt
- Ta emot leveranser och ansvara för leveranser i samband med nyöppnade anläggningar
- Hantera lås- och nyckelservice
- Hantera och koordinera teknik och IT-frågor mellan hyresgäst och leverantör
- Hjälpa till vid marknadsföringsevent och gemensamma aktiviteter på anläggningarna
- Andra administrativa uppgifter kan tillkomma
Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av service, koordinering och administration. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av servicearbete mot slutkund gärna inom fastighet- och lokalfrågor alternativt inom hotell och andra serviceyrken. Det är meriterande om du har intresse av IT- och teknikfrågor. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person ser vi att du är självgående, serviceinriktad, strukturerad och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga "jag anade det så jag har redan kollat upp det". Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.
För att passa i rollen som Service Manager har du ett serviceinriktat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.
Om Carotte
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
Välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, Göteborg, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson