Service Manager – Skidata

Service Manager – Skidata

Arbetsbeskrivning

Då ska du söka tjänsten som Service Manager till Skidata!

Om tjänsten

I rollen som Service Manager kommer du att ansvara för tekniska- och kundrelaterade servicetjänster hos Skidata på till exempel skidanläggningar eller shoppingcentrum. Du kommer att säkerställa att området car access upprätthåller en hög kvalitet. Du ansvarar även för att sälja och underhålla befintliga servicekontrakt.

Då rollen innebär personalansvar för medarbetare på den tekniska avdelningen ska du även hantera avdelningens budget och personalfrågor som dyker upp i arbetsgruppen. Du kommer att ha medarbetare i de nordiska länderna samt Island, Grönland och Skottland. Ditt fokus kommer att ligga på att leda och utveckla dina medarbetare för att möjliggöra en god service ut mot kunderna och erbjuda service i toppklass.

Ett av de mål du kommer arbeta mot i rollen som Service Manager är att skapa en sammansvetsad arbetsgrupp med medarbetare i olika länder där alla jobbar mot samma mål - att skapa kundnöjdhet i varje steg.

Om dig

För att lyckas i rollen som Service Manager ser vi att du har ett intresse av teknik och IT-relaterade områden. I och med att rollen innebär ett personalansvar ser vi även att du har tidigare erfarenheter från en ledarroll med vana av att skapa en god samhörighet i arbetsgruppen. Du kommer att ha kontakt med medarbetare i olika länder och du behöver därför ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du modig och räds inte att fatta beslut som ibland kan uppfattas som svåra. Du är duktig på att koordinera och prioritera samt är en relationsskapare som gillar att jobba med andra människor för att nå resultat. Ett kreativt mindset är en självklarhet för dig för att på så vis fånga upp vad marknaden efterfrågar.

Om oss
Since SKIDATA was established in Salzburg, Austria in 1977, it has forged a portfolio of over 10,000 installations across 100 countries.

We are built on a history of helping provide innovative solutions that enable our customers to better operate their businesses to welcome their end customers into their locations, wherever they may be located.

SKIDATA Scandinavia AB was established in 1989, now located in Karlstad with the business responsibilities for the region Nordics. We are fully committed to enable fast and secure access of people and vehicles to ski resorts, stadiums, airports, shopping malls, cities, spa & wellness facilities, trade fairs and amusement parks.

We change the world of welcoming people”

The world in which we work is changing rapidly, and that's why we change even faster. SKIDATA Scandinavia is in the middle of a business transition in which our customers and their guests are more central than ever. That is why our global ambition is “we change the world of welcoming people”. This starts internally with the right people full of sense and energy. And that's why we're looking for you!

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefon 070 220 62 60 eller Anna Möller på 073 529 33 23.

Välkommen med din ansökan senast den 8 juni 2022.

Kontaktpersoner på detta företaget

Björn Selin
054 21 15 00
Fredrik Månsson
070-605 55 22
Tommy Bang
0703-958107
Bengt Libäck
070 594 72 77
Louise Svanqvist
0706-17 76 64
Lennart Thorstensson
054-21 38 34
Platschef Bengt Libäck
054-219110 070-5947277
Göran Lejerwik
0706-17 44 49
Tommy Bang
0703-95 81 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Testhuset
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 8 juni 2022

Besöksadress

KARLBERGSGATAN 4
KARLSTAD

Postadress

KARLBERGSGATAN 4
KARLSTAD, 65224

Liknande jobb


5 september 2022

25 augusti 2022