Service Manager sökes till Malmö

Service Manager sökes till Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du en kreativ person med ledarskapserfarenhet som har ett gediget personalintresse och tycker om att arbeta med utveckling och vill driva affären framåt? Vill du dessutom arbeta i team där utveckling är en central del? Då kan du var den vi söker!

Arbetsbeskrivning
Rollen som Service Manager innebär ett stort ansvar med varierande arbetsuppgifter. I ditt arbete är du ansvarig för att hantera produktionen för de utsedda uppdragen i enlighet med kundavtalen. Som Service Manager är det viktigt att vara lösningsfokuserad, engagerad och en vilja att driva uppdraget utifrån Baronas processer och rutiner i det nära samarbetet med kunder och andra intressenter kopplade till uppdraget. I ditt arbete svarar du för t.ex. resurser för enheterna, produktion av högkvalitativa och effektiva tjänster och förverkligandet av andra mål som ställts av kunden och Barona. En kontinuerlig utveckling av kundupplevelsen är också en integrerad del av tjänsten.

Bakgrund
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av framgångsrikt ledarskap och utveckling av produktion inom kundservice. Du är genuint intresserad och har erfarenhet av att ge utmärkt kundservice. Uppföljning och rapportering av olika mätvärden är en del av dina styrkor. Du är van vid att leda Teamledare och stora grupper på ett inspirerande och positivt sätt. Du har mycket goda kommunikations- och interaktionsfärdigheter. Vidare är du en ledare som arbetar för främjande av medarbetarupplevelsen.

För tjänsten krävs att du: Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Har tidigare erfarenhet av ledarskap, meriterande inom kundservice
Har en vana att leda ledare
Har god samarbetsförmåga
Har god kommunikativ förmåga

Övrig information
Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid (40 h/vecka) måndag till fredag. Placering är i Malmö men resor förekommer. Tjänsten inleds med en uppdragsutbildning med löpande Baronautbildning. Tillträde omgående, med hänsyn till uppsägningstid. 

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju, ett personlighetstest, en referenstagning samt en bakgrundskontroll i UC.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Emelie Holmström Jahncke, emelie.holmstrom.jahncke@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024