Service Manager sökes till Strömsund

Service Manager sökes till Strömsund

Arbetsbeskrivning

Är du en kreativ person med ledarskapserfarenhet som har ett gediget personalintresse och tycker om att arbeta med utveckling? Vill du dessutom arbeta i team där utveckling är en central del? Då kan du var den vi söker!

Arbetsbeskrivning
Rollen som Service manager innebär ett stort ansvar med varierande arbetsuppgifter. I ditt arbete är du ansvarig för att hantera tjänsteproduktionen för de utsedda kundenheterna i enlighet med kundavtalen. Att tillhandahålla en lösningsfokuserad tjänst i enlighet med vald strategi och nära samarbete med kunder och andra intressenter är i huvudsak en del av arbetet. I ditt arbete svarar du för t.ex. resurser för enheterna, produktion av högkvalitativa och effektiva tjänster och förverkligandet av andra mål som ställts av kunden och Barona. En kontinuerlig utveckling av kundupplevelsen är också en integrerad del av tjänsten.

Bakgrund
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av framgångsrikt ledarskap och utveckling av produktion inom kundservice. Du är genuint intresserad och har erfarenhet av att ge utmärkt kundservice. Uppföljning och rapportering av olika mätvärden är en del av dina styrkor. Du är van vid att leda Teamledare och stora grupper på ett inspirerande och positivt sätt. Du har mycket goda kommunikations- och interaktionsfärdigheter. Vidare är du en ledare som arbetar för främjande av medarbetarupplevelsen.

För tjänsten krävs att du: Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Har tidigare erfarenhet av ledarskap
Har god samarbetsförmåga
Har god kommunikativ förmåga

Övrig information
Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid (40 h/vecka) måndag till fredag. Placering är i Strömsund/Solna men resor förekommer. Tjänsten inleds med en uppdragsutbildning på 6 dagar med löpande ledarskapsutbildning. Tillträde omgående, med hänsyn till uppsägningstid.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju, ett personlighetstest samt en referenstagning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Emelie Holmström Jahncke, emelie.holmstrom.jahncke@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024