OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Service manager Support
”FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE” är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. När du arbetar hos oss verkar du för att upprätthålla och vidareutveckla STANLEY Security’s status på marknaden. Du drivs av och vill göra skillnad och påverka den svenska marknaden inom ditt område. Vidare har du ett starkt driv för att din verksamhet ska hålla en hög nivå där vi arbetar för att överträffa våra mål med en hängivenhet och passion som gör vår värld tryggare.
Som Service manager support på Stanley Security
Kommer du att få möjlighet att driva och utveckla funktionen Service Manager Support då det är en helt nu roll på Stanley Security. Du kommer att stötta Sveriges serviceorganisation som idag leds av 15 Servicechefer från Norr till Söder. Du kommer att verka i företagets olika system och vara behjälplig i att hantera olika administrativa uppgifter samt att vara del i att planering och administrera on boarding av nya medarbetare. Detta görs dels självständigt, och i samråd med Servicechefer. Du utgår ifrån organisationens behov och presenterar hållbara lösningar som håller högsta kvalité! Du arbetar självständigt och ansvarstagande, med ett högt självledarskap. Vidare kommer du att agera stöd åt andra delar av serviceorganisationen när det gäller vår avtalsförsäljning och användandet av våra system. Du är en naturlig Go to person och trivs i den rollen! Vi tror att du har ett stort intresse för att ge service såväl internt som externt och identifiera hur vi kan förbättra våra processer samt ta fram förslag i samråd med organisationen. Tjänsten är baserad på något av våra Något av våra större kontor i Sverige som Stockholm, Göteborg eller Malmö.
Är du den vi söker?
Du har förmågan att arbeta konsultativt, proaktivt och strukturerat. Du är uthållig och motiveras av att vara service minded.
• Tidigare erfarenhet av arbete med on boarding processer
• Tidigare erfarenhet av utbildningar och support
• Har en stark administrativ förmåga och kompetens.
• Du beskrivs av andra som driven och serviceminded
• Starka kommunikation skills
• Du gillar att vara en naturlig Go to person
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Vårt erbjudande
En arbetsplats som delar en enhetlig passion för att skapa produkter, verktyg och lösningar för att göra världen till en tryggare plats. Oavsett vart du vänder dig i organisationen hittar du en kompromisslös hängivenhet för prestanda, innovation, kundtillfredsställelse och socialt ansvar.
När du börjar hos oss ger vi dig en relevant on boarding, Utbildningen innebär att vi matchar din kompetens ännu mer till rollen, för att du på bästa sätt ska känna dig trygg när du axlar din nya roll hos oss.
Förutom en kultur som vi är stolta över så erbjuder vi våra anställda konkurrenskraftiga förmåner, friskvårdsbidrag etc.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar kring rollen.
Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan nu!
En förutsättning för att bli anställd hos oss är att du har ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen och genomgå en godkänd bakgrundskontroll. STANLEY Security arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och därför ser vi gärna sökande med olika bakgrunder. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Rolf Lindberg 010-458 84 51 alt. Rekryteringsspecialist Izabelle.bengtsson@sbdinc.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335