OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
STANLEY Security är en del av Securitas och ledande inom Säkerhetstekniska lösningar, en aktör i en snabbväxande bransch. Vi är nu en del av Securitas. Som medarbetare inom Service Manager Support blir du en viktig del i navet för den svenska serviceverksamheten.
En av våra nuvarande kollegor inom Service Manager Support går vidare till en annan roll hos oss och vi söker därför hennes ersättare!
Är du en strukturerad, självständig och analytisk person som gillar ordning och reda och dessutom vill arbeta i en dynamisk och komplex miljö? Tveka inte att söka rollen och bli en del av ett företag med stort hjärta och driv!
Som Service Manager Support på Stanley Security
Kommer du att få möjlighet att vara med och utveckla funktionen Service Manager Support då den är relativt ny hos oss. Du kommer att stötta Sveriges serviceorganisation som idag leds av 15 Servicechefer från Norr till Söder. Du kommer att verka i företagets olika system och vara behjälplig i att hantera olika administrativa uppgifter samt att vara del i att planering och administrera on boarding av nya medarbetare. Detta görs dels självständigt, och i samråd med Servicechefer. Du utgår ifrån organisationens behov och presenterar hållbara lösningar som håller högsta kvalité!
Du arbetar självständigt och ansvarstagande, med ett högt självledarskap. Vidare kommer du att agera stöd åt andra delar av serviceorganisationen när det gäller vår avtalsförsäljning och användandet av våra system. Du är en naturlig Go to person och trivs i den rollen! Vi tror att du har ett stort intresse för att ge service såväl internt som externt och identifiera hur vi kan förbättra våra processer samt ta fram förslag i samråd med organisationen.
Tjänsten är baserad på något av våra Något av våra större kontor i Sverige som Stockholm, Göteborg eller Malmö.
Är du den vi söker?
Du har förmågan att arbeta konsultativt, proaktivt och strukturerat. Du är uthållig och motiveras av att vara service minded. Vidare har du:
• Erfarenhet av en självgående roll inom service och/eller support
• Har en stark administrativ förmåga och kompetens.
• Du beskrivs av andra som driven och serviceminded
• Starka kommunikation skills
• Du gillar att vara en naturlig Go to person
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av arbete med on boarding processer
• Tidigare erfarenhet av utbildningar och support
Ansökan
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor kring rollen.
Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan nu!
En förutsättning för att bli anställd hos oss är att du har ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen och genomgå en godkänd bakgrundskontroll. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Rolf Lindberg 010-458 84 51 alt. Rekryteringsspecialist sara.andersson@sbdinc.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335