Service Manager till Advania

Service Manager till Advania

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Advania. Det finns på sikt goda möjligheter till överrekrytering och anställning hos Advania.

Om företaget:

Advania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge, Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för sina kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap. Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.

Advania värderar sina medarbetare högt och betraktar varje enskild medarbetare som sin starkaste tillgång. Det finns en stark teamkänsla på bolaget, och du välkomnas in i ett familjärt och framåtsträvande team på 18 personer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Service Manager hos Advania arbetar du mot affärsområdet Workplace och Education, och ansvarar för att bidra till ökad effektivitet och kvalité i leveransprocessen med fokus på kundnöjdhet. Du verkar för att utveckla affärer tillsammans med säljorganisationen inom Advania samt deltar i utvecklingen av såväl befintliga som nya processer och rutiner. Du samarbetar med både interna kollegor så som affärsområdeschefer, säljare, ekonomi, affärsadministration m.fl. och externa kontakter dvs kunder, produktleverantörer, distributörer, partners m.fl.

Du arbetar i snitt med sex till sju pågående kundsamarbeten samtidigt, och blir påkopplad från start vid nytt kundsammarbete. Du är ansiktet utåt mot kund under pågående leveransprocess, och arbetar serviceinriktat med att hitta kreativa lösningar på kundens utmaningar och problem.

Du arbetar bland annat med:
•Skapa mervärde för kund genom hela leveransprocessen, allt från onboarding av kund till kontinuerlig leveransrapportering till kund enligt avtal eller i samband med operativa möten
• Administration av Advanias beställningsportal
• Prognostisering av lager samt orderläggning av produkter genom vår beställningsportal
• Bistå och ta fram produktinformation och prisuppgifter till kund och sälj
• Skapa offerter
• Vid behov medverka i säljprocessen som säljstöd
• Leveransbevakning
• Använda Advanias stödverktyg så som Agresso, Netset, CRM m.fl.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet i en kundnära roll, med fokus på kvalitativ leverans
• Stort intresse för IT samt god systemvana
• Goda kunskaper inom svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Vi söker dig som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med individer som delar Advanias värdegrund – att alltid sätta kundens behov främst. Vi ser att du motiveras av att på ett professionellt sätt genomföra och leverera bra kvalité och service, såväl internt som externt. Du gillar att skapa och upprätthålla goda relationer, har en administrativ ådra och brinner för kundnöjdhet. Vidare är du självgående samtidigt som du trivs med att ha ett tätt samarbete med ditt team. Du trivs i en roll där du självständigt utvecklar dina kundrelationer, och inger ett nyfiket och förtroendeingivande intryck i dina kundmöten. Slutligen är du engagerad och lösningsfokuserad, och vågar med din kreativa förmåga tänka utanför boxen och utmana nuvarande arbetssätt och rutiner.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm,
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024