Service Manager till Epicenter!

Service Manager till Epicenter!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Service Manager erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som Servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund Epicenter, ett innovationscenter mitt i Stockholm city, där du är en del av ett kreativt och inspirerande serviceteam. Som Service Manager har du övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen samt de IT-relaterade arbetsuppgifterna i teamet. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat;

- Leverera service i världsklass till besökare och medlemmar
- Onboarda nya medlemmar
- Ansvar för IT- och de tekniska arbetsuppgifterna i ditt team
- Ansvar för passerkort och säkerhet
- Kontaktperson för leverantörer och säljare
- Vara behjälplig vid event m.m.
- Se till att rutiner följs


Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att vara spindeln i nätet och arbeta socialt, du kommer skapa broar mellan medlemmarna och ge dem en plattform där de har nytta av varandras erfarenhets- och tjänsteutbyte. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande och optimistisk. Här får du chansen att varje dag utvecklas och lära dig nya saker. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av receptionsarbete och grafisk design. Du ser lösningar där problem uppstår, är initiativtagande och självgående.

Krav

- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
- Är tekniskt duktig och har erfarenhet av IT relaterade arbetsuppgifter
- Flytande i det svenska språket
- Hög nivå på din engelska


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning, på sikt kan du bli direkt anställd av kunden. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city med start omgående.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024